![](https://usercontent.one/wp/www.stoedovvand.dk/wp-content/uploads/2015/12/4_kontakt.jpg)
Svigter vandleverancen eller forekommer der andre unormale forhold i vandforsyningen, kontakt da omgående vandværkets driftsansvarlige eller vandværkspasser:
Driftansvarlige: Poul Kusk
tlf. 61553097
Vandværkspasser: Djurslands VVS
tlf. 51514172 / 40448488
![](https://usercontent.one/wp/www.stoedovvand.dk/wp-content/uploads/2016/01/no-water.jpg)
Hvis du som registreret forbruger ænder helårs postadresse, mobiltelefonnummer eller e-mailadresse bedes du omgående oplyse de ny kontaktoplysninger til vandværkets kasserer på mail: regnskab@stoedovvand.dk
Vandværket har brug for at have aktuelle kontaktoplysninger i forbindelse med opkrævning, varsling, møde-indkaldelser og udsendelse af anden information.
Kontaktoplysninger kan også ændres via www.aflas.dk
![](https://usercontent.one/wp/www.stoedovvand.dk/wp-content/uploads/2016/01/husgrafik.png)
Ved ejerskifte skal vandmåleren aflæses med henblik på afregning af forbrug i ejer-perioden. Aflæs vandmåleren på skiftedagen og send følgende oplysninger på mail til: Kasserer regnskab@stoedovvand.dk
- Målerstand
- kontaktoplysninger på sælger og køber
- Adressen / matr. nr. på den aktuelle ejendom.
Kassereren vil herefter videregive oplysningerne til administrator, der udfører forbrugsregnskab og opkræver betaling. Når sælger har betalt opkrævning for den aktuelle ejer-periode, udtræder sælger som medlem af vandværket og i stedet indtræder køber.
Flytteaflæsning kan downloades på nedenstående links:
![](https://usercontent.one/wp/www.stoedovvand.dk/wp-content/uploads/2016/01/ny_adresse.png)
Vandværket har registreret personlige oplysninger om alle forbrugere, men kun oplysninger som er nødvendige for at kunne betjene forbrugerne. Oplysningerne omfatter:
– Navn på ejer(e) af ejendomme med tilslutning til Stødov Vandværk
– Hjemadresse (forbrugsadresse / faktureringsadresse)
– Sommerhusadresse (forbrugsadresse / faktureringsadresse)
– Mobiltelefon / fastnettelefon
– Mailadresse
– Målernummer
– Forbrug
Vandværket videregiver kun oplysningerne til vandværkets administrationsselskab.
Oplysningerne slettes når kundeforholdet ophører.Bestyrelsen har udpeget et bestyrelsesmedlem der har det daglige ansvar for at persondataforordningens krav overholdes.
![](https://usercontent.one/wp/www.stoedovvand.dk/wp-content/uploads/2018/07/persondata-1.png)
LER kontakter herefter vandværkets bestyrelse for at få tilsendt oplysninger om, hvor der er nedgravet vandledninger i terrænet, hvorefter oplysningerne sendes til graveentreprenøren.
Bestyrelsen har overdraget oplysningsopgaven til firmaet mal-tek, idet dette firma har udført registreringen af ledningsnet og målerbrønde.
![](https://usercontent.one/wp/www.stoedovvand.dk/wp-content/uploads/2016/01/gravearbejde-1.png)
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
Denne klageadgang er fastsat i forbrugerklagelovens kapitel 5 om mediation. Dette koster 100 kr., som ikke tilbagebetales. Er der ikke fundet en mindelig løsning ved mediation, kan der klages til Forbrugerklage-nævnet. Dette koster 400 kr. Dette beløb tilbagebetales, hvis klageren får medhold.
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen kan fastsætte beløbsmæssige over- og undergrænser m.v. for størrelsen på det omtvistede beløb, som betingelse for indbringelse af klager. Læs mere herom på www.forbrug.dk
![](https://usercontent.one/wp/www.stoedovvand.dk/wp-content/uploads/2016/01/klage-billede.png)